Friday, December 31, 2010

In memoria lui 2010.

Mai trece un an!:-<
Ce trist...o sa-mi fie dor de el.
Pentru mine,2010 a fost un an cu multe impliniri,un an fericit din toate punctele de vedere.
Imi trec prin minte multe clipe frumoase,de la unele simple,fara vreo semnificatie anume,pana la cele care mi-au schimbat viata.
In acest an care trece,am invatat multe lucruri bune[cum ca este absolut superb sa gatesti.:)],dar,din pacate,si lucruri mai putin bune[cum ca timpul strica prietenii.].Anyway,nu-mi mai pasa.
Ca o caracteristica a acestui an,pot spune ca a fost un an chiar de nota 10.Pacat ca peste 9 ore si 57 minute vom vorbi la trecut de ceea ce obsinuia sa se numeasca 2010.Nu stau sa ma plang ca a trecut si poate ca nu am realizat toate lucrurile pe care mi le-am propus la sfarsitul lui 2009,insa le multumesc si le sunt recunoscatoare tuturor celor care ma <3,pentru simplul fapt[si totusi,nu atat de simplu]ca au fost alaturi de mine,stiind,probabil,ca eu sunt cea mai complicata persoana pe care o poti avea ca prietena.
Pe aceasta cale,vreau sa va urez un an nou,mult mai "simpatic" si mai "cuuteee" decat asta micu' care trece.:-"
And tonight,party!
And btw..I am proud of me because...


Iar diseara,party!



No comments:

Post a Comment