Wednesday, December 22, 2010

Thanks for being u...

Draga X,

Prin aceasta scrisoare,care,de fapt,nu este o scrisoare...ci,mai degraba,o adresare imaginara catre tine,vreau sa iti multumesc.Pentru ce?Sincer,nici eu nu stiu,dar iti voi spune pe parcurs.Ah,da!Multumesc,in primul rand,pentru ca asculti muzica[Pentru ca sunetul ajunge din difuzoare pana-n sange,deci clar,prin sangele tau curg note muzicale.Do,re,mi,faaaa] [Too random?]la castile tale albe sau negre[depinde de zi].In al doilea rand,thanks pentru super-mega-ultra-giga superbul tau par saten,pe care,daca se poate,te rog sa nu-l tunzi in urmatorii 134 de ani,4 luni,3 saptamani si 5 zile,pana mor eu.Apropo,ti s-a mai spus ca ai niste ochi superbi?Da,ai niste ochi superbi!Nu-ti vine sa crezi?Esti modest!Uuu,pe langa asta,e momentul ca cineva sa iti laude stilul vestimentar.Imi plac tenesii tai..si hanoracul tau..si da,si caciulile.[in mod special cea mov,vreau si eu una identica.]Culoarea ta preferata e verde?Nu?!Atunci prefa-te ca verde e culoarea ta preferata~Iti place verdele?Si mie!Si trebuie sa ma agat si de zambetul tau.Dude,u can do it!Zambeste mai des!I wanna see ur smile,we all wanna see it.[ce ciudat a sunat asta.].Glumesti?Da,si e foarte chiuta[aka:cute+a] chestia asta!Esti microbist?Cu ce echipa tii?Cu "Harry Potter"?I wanna be Hermoine!Te distrezi?Perfect!Stii,aseara am visat Hogwarts-ul...u know,acea sala imensa in care invata Harry.Stii cine e la televizor?Sunt doi,Chip si Dale.I love Chip&Dale,but who doesn't?.Punct si de la capat.
Nu mai am idei.Sper ca din scrisoarea mea nu ai inteles nimic.Really,asta era scopul.

Incheiere:-:Thanks pentru ca iei metroul.<3
Semnat:-Un stalker.

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!<3

No comments:

Post a Comment