Saturday, January 1, 2011

I remember 2010 like it was yesterday.

I remember 2010 like it was yesterday. Dar stai,chiar ieri a fost 2010..well,ultima zi din acel an,insa eram in 2010,sa fim seriosi.
Happy 60 de postttsss day.<3
Adica,se pare ca in 2010[ma rog,din septembrie[?] de cand am "infiintat" acest blog] am "realizat"[haha.] 60 de postari fara sens,tampite,idioate,unele foarte ciudate,altele care te faceau sa te gandesti de 2 ori la ceva[si sa razi],altele care iti ungeau sufletul[oke,sunt rare...FOARTE rare,dar poti sa taci?].
Sa schimbam subiectul,seara care tocmai a trecut[cea a Revelionului] a fost supermegagigaultraextrasimpatica.M-am uitat la filme de groaza si Soc!,am putut dormi.[sunt ca Chuck Norris,nu ma sperii de fleacuri de genul asta:-".Ha!B-)]
La multi ani,luviiies!<3
And btw,ca un fel de "Adu-mi aminte!",suntem in 2011!Mdeah,tocmai cand ma obisnuisem si eu sa pun 2010 la data,in caiet!>-:This life's hard!Joking..love it!((:


No comments:

Post a Comment