Thursday, January 20, 2011

Praf de stele!

Ma trezesc intr-un vis,inconjurata de minunile naturii,care par desprinse din Rai,dintr-un Paradis...inexistent.Realizez ca inca visez,dar totul pare atat de real..si..nu pot sa ma trezesc.Nu incerc sa ma trezesc.Poate daca ma trezesc,voi fi privata de acea minune,sigur voi fi.Nu vreau sa ma intorc in universul realitatii,ajung sa nu-l suport.Nimeni,nimic..nu incearca sa te ajute.Te uita!De fapt,toti,chiar toti,sunt impotriva ta!Si uneori,stau si ma intreb..unde vor sa ajunga cu asta?Cu ce ii ajuta pe altii cand tu suferi?A,da!Am uitat...unii se bucura cand tu pierzi,se bucur cand tu suferi,se bucura..chiar daca nu au de-a face cu tine!Ei se mai suporta?Universul realitatii e dur!Viata insasi e dura!
Vad o stea.Lumina sa imi patrunde in suflet,facandu-ma sa uit de unele lucruri,care nu merita pastrate in amintire.Incep sa uit totul,dezamagirea,suferinta,durerea...chiar si amintirile!Nu vreau asta!Ma hranesc cu amintiri,ma hranesc cu sufletul de copil pe care inca il mai simt,vag..intr-un colt ascuns al constiintei mele.Urasc gandul maturitatii!Urasc tot ce are legatura cu responsabilitatea!Urasc tot ce ma duce cu gandul la....alta "perioada"din viata.
Vreau sa fiu copil in continuare...sa ma pot exprima liber,asa cum simt;sa tip pe peronul metroului de la Izvor in momentul in care linistea devina stapana pe situatie,sa pot sa rad atunci cand nimeni nu-mi intelege glumele,sa ma dau in leagan pentru a-mi simti vantul miscandu-mi parul,sa-mi pot pune peruci prefacandu-ma ca sunt altcineva,sa pretind ca am o alta viata.Doar...ca nu-mi doresc alta viata!
Steaua imi zambeste,chemandu-ma la ea.Are un anumit magnet,pe care il foloseste ca sa ma atraga.Ma indrept catre ea.Pare ca are un beculet.Apas pe el?Da,apas!Intr-o fractiune de secunda,simt cum milioane de "fulgi argintii"imi mangaie pielea,tenul.Ma simt...libera!Incerc sa imi dau seama ce cade din cer.E...zapada?Nu!Nu e rece!O fi...magie!Praf de stele!


"Iar eu am gandu-n stele,m-am agatat de ele.Stele care cad fara rost,le-am spus ca nu te ma intorci."

No comments:

Post a Comment