Friday, January 14, 2011

I..I..thought I lost you...And I was right!



-Iubitule,vreau sa te rog ceva..
-Orice!a raspuns EL,entuziasmat.
-De fapt,este o propunere...dar trebuie sa imi promiti ca nu vei comenta si ca ma vei asculta,indiferent de ce iti cer.
-Bine...
3 secunde de liniste.
-Vreau sa incercam un lucru.Nu stiu cat de dificil va fi...
EA stia ca va fi foarte dificil,aproape imposibil.
-Vreau ca in ziua in care va urma,sa nu comunicam deloc,sa nu ne vedem,sa nu vorbim,sa nu ne telefonam;ca si cum nu am exista unul pentru altul.
-Dar...tristetea i se simtea in voce.O tristete confuza,neinteleasa.
-Nu ma intreba de ce,nu vreau sa iti raspund...vei afla la momentul potrivit.Promite-mi!
-Iti promit!

EL a acceptat,nestiind ca adevaratul motiv ii va sfasia inima,il va injumatati.EA mai avea putin timp de trait.Orele treceau ca anii...In camera EI,un stilou adormea pe birou...un stilou fara cerneala.
In dimineata care a urmat,EL s-a trezit zambind,cu o urma de fericire satisfacuta.
S-a imbracat,apoi s-a grabit catre casa EI.Intrand in camera fetei,a strigat in gura mare:
"AM REUSIT!Daaa!AM REUSIT!"
Dar expresia faciala i s-a schimbat radical in momentul in care si-a vazut iubita zacand neinsufletita pe covorul alb,avand un bilet langa EA.Pe bilet era scris...
IUBITULE,da!Ai reusit!Acum,te rog,reuseste in fiecare zi!
----------


Au trecut trei zile,doar trei zile!Inima LUI incetase sa bata,isi pierduse rostul in viata..Pierduse tot ce avea mai important.
O ora,un vis...o speranta...omorata.
-Te rog,uita-ma!Refa-ti viata!
-Nu pot!
-Va trebui!N-ai incotro!
-Ba am,chiar am!Vin la tine...asteapta-ma!
-Nu face prostia asta,nu ai cum,nu iti dau voie!
Dar era prea tarziu.Inima incetase sa ii mai bata.Langa EL,atarna o scrisoare,primita in dar de catre EA.
Te iubesc!Nu vreau sa te pierd!
Pana cand moartea...NU ne va desparti.

Juri solemn,ca ii vei fi alaturi,oricand,oriunde,in orice circumstanta?
Jur!

No comments:

Post a Comment