Sunday, January 2, 2011

Nu le inteleg.

Acestea sunt o parte din infinitul lucrurilor pe care nu le inteleg,dar pe care nu voi incerca sa le inteleg;nu ar mai avea farmec.Sunt lucrari marunte...

1.De ce la sfarsitul fiecarui an,de Revelion,la cumpana anilor,zicem[de exemplu] "La multi ani,2011!",cand stim sigur ca acest an va dura tot un an.[doar e logic!]
2.Cum se face ca ceasul meu de la calculator e intotdeauna cu doua ore inapoi,chiar si atunci cand il setez?
3.Cum sa face ca,de asemenea,ceasul meu de la blog e intotdeauna aiurit?
4.Oare de ce in momentul in care ne uitam la un film[nu este mereu aceeasi poveste],plangem mai mult in momentul in care moare un animal drag decat o persoana draga?
6.Sunt momente in care nu am nicio stare.E posibil totusi sa fii prezent intr-o lume in care nimeni nu e prezent?
7.Daca stim cu totii ca nu se poate atinge perfectiunea,de ce nu incercam sa fim imperfecti intr-un mod perfect?
8.Nu stiu cati dintre voi v-ati dat seama ca am sarit peste cifra 5.
9.S-a intrebat vreodata cineva cum arata "cartea" in care este scrisa soarta nostra?
10.Chiar si atunci cand esti cu cineva,te simti singur.De ce?
11.Intotdeauna mi-am dorit sa am un pat cu apa.Dar daca se sparge,te "inunzi".Atunci ce rost mai are sa ai unul?
12.Se spune ca zambetul celui care sufera este mai dureros decat lacrima celui care plange.Nu le dau dreptate!Tristetea e un sentiment care predomina ambele situatii,asa ca de ce sa crezi ca cel care zambeste sufera mai mult?Simplu:pentru ca incearca sa stearga durerea,dar nu ii iese.):
13.13 este cifra mea preferata.Si totodata,cred ca de 13 ori am ascultat melodia pe care inca o ascult de cand am inceput sa o ascult.
14.Intotdeauna ai motive sa zambesti...si daca ai motive sa zambesti,de ce sa nu o faci?(:(:(:
15.Vreau un caine,chiar daca am unul.
16.De ce morcovul e mai portocaliu decat portocala?
17.Aud[si citesc] aceleasi replici expirate pe retelele de socializare[nu dau nume.facebook.].Ma adorm.
18.De ce unii oameni pun etichete persoanelor pe care nu le cunosc...
19.Se pare ca "Iarta-ma!" este cea mai grea replica.
20.De ce Craciunul,inainte o sarbatoare Sfanta,si-a pierdut din magie?
21.De ce de la varsta de 7 ani[sau chiar mai putin.]unii copii inceteaza sa mai creada in Mos Craciun?
22.Care e treaba cu costumul rosu al lui Mos Craciun?[tocmai ce facusem referire la Mos Craciun mai sus.]
23.Cum se face ca am ajuns la numarul 23?
24.Diseara[2 ianuarie 2011.]incepe filmul Titanic si vreau sa ma uit la el,chiar daca l-am vazut de vreo 4-5 ori.
25.Incepe scoala.De ce?)):
26.De ce clipele trec repede cand te distrezi si greu atunci cand te plictisesti?
27.Care e unitatea de masura a iubirii?
28.Ce sens are viata?[o intrebare pe care o gasesc fascinanta.[ha!]si careia ii voi dedica un intreg post.]
29.Hahahahahahhahahaaaa!
30.<3[considera ca am incheiat.nu tot.jumatate.]


1 comment:

  1. Ce profunda esti...
    Si la 4, asa mi se intampla si mie.
    Si app k ai sarit peste 5. Era un desen de groaza in care o fantoma care iese din tv, numara ultimele clipe ale victimei. Dar sarea peste 24, 14 4...

    ReplyDelete